Illusztrációk

Illusztrációk

 

Ma az illusztrációkról szeretnék írni kicsit, mivel ezzel dolgozom jelenleg a legtöbbet.

Az első fejezet illusztrációi nagyon lassan születnek meg. Először is rengeteget gondolkoztam a figurákon. Nagyon sok ötletem volt, de ami közös volt bennük, hogy ugyan természetesen mesés figurák voltak mégsem rugaszkodtak el teljesen a valóságtól,így ez lett a kiinduló pontom.

Mostanra már mondhatom, hogy Mázli például igazán jól kirajzolódott bennem. Egyébként is ő volt az első aki megszületett.  Eleinte nehezen ment, hogy elképzeljem furcsább mozdulatokban, (ami nem feltétlenül tipikus egy nyuszinál a valóságban), de mostanra tényleg jól meg tudom mozgatni.

Volt aki írta, hogy milyen aranyos lógó fülű nyuszi, nos valójában nem is az, csak a fülei mindig tükrözik az épp aktuális érzelmeket így valóban van ahol épp lóg a füle, máskor meg nem. Nagyon hozzám nőtt már Mázli figurája, örülök, hogy rám talált. :)

Szamócka, már nehezebb dió, illetve cica. :) Vele nagyon sokat szenvedtem. Valahogy nem akart jönni az igazi forma, aztán hagytam a csudába és elkezdtem csak úgy megfesteni egy jelenetet amin Mimó szerepel, és egyszer csak úgy gondoltam, ide kéne egy Szamócka...ekkor készült ez a kép amin a cica épp háttal látható. Ez volt az első jó "érzésű" képem róla . Innentől már sokkal könnyebben ment. Egyébként abban még nem vagyok teljesen biztos, hogy cirmos lesz...lehet, hogy foltosan jobb lenne...

Ma egyébként csak vázlatokat készítettem (megint). Olyan sok ötletem van. Még szerencse, hogy sok fejezetet tervezek. :)