Haladok, dolgozom

Egy hónapja nem írtam. Nem azért ,mert nem haladtam, inkább pont ,hogy nem volt időm a blogra, de mos itt vagyok. :)

Jól haladok a 2. fejezettel. Sokkal gyorsabban , mint az elsővel annak idején. Ez bíztató számomra , mert talán képes leszek felvenni egy jó munkatempót. 

Ez a fejezet- ahogy az elsőben is volt- sok kis mellékszereplővel gazdagodott az illusztrációk által. Nagyon szórakoztat, ahogy csak a képekből kiolvashatunk egy-egy kis mini történetet. Szerintem színesebbé is teszi a képeket, de az biztos, hogy engem szórakoztat.

Amit észre veszek magamon, hogy a figurák továbbra is változnak kicsit...ez nem szándékos, mert hogy éppen arra törekszem, hogy ne legyen változás, de egyszerűen a figurák mintha szándékosan  ezt akarnák ;) 

Meglátjuk mi lesz , de az biztos, hogy szívem lelkem benne van.

Közben a szerkesztő is jól halad, egyre inkább könyv formát ölt a dolog, ha majd engedélyt kapok név szerint is írok róla, mert szuper jó szakember, szerintem nagyon tehetséges  művész és nagyon sokat segít nekem. Hálás vagyok , hogy ő létezik!!

A mellékelt kép egy kicsi részlet ismét a második fejezetből.